.
გაინტერესებთ რატომ გძინავთ ცუდად ?
რჩევები | 31.05.2017
თქვენი ორგანიზმი გარკვეული რაოდენობის ძილს საჭიროებს და ეს რაოდენობა თქვენს ასაკზეა დამოკიდებული. რეკომენდირებულია რომ ყოველ ღამე ზრდასრულ ადამიანს 8 საათი უნდა ეძინოს. 18 წელს ქვემოთ ბავშვებს კი ბევრად მეტ ხანს. სიმპტომები, რის გამოც ცუდად გძინავთ 
• მუდმივი ზურგის ტკივილი - ამას თქვენი ზურგის კუნთების შესუსტება იწვევს. თქვენ რეგულარულად უნდა ივარჯიშოთ, რათა თქვენი ზურგის კუნთები გაძლიერდეს. 
• წონა მაშინ როცა ხანგრძლივად გძინავათ თქვენი მეტაბოლიზმი ნელდება, თუ შესაბამის ზომებს არ მიიღებთ წონაში მნიშვნელოვნად მოიმატებთ.
 •შიში და დეპრესია -ძილის ნაკლებობა ან დიდი დოზა შეიძლება გამოწვეული იყოს შიშით ან დეპრესიით.
 •მუდმივი თავის ტკივილი -ხანგრძლივი ძილი განუწყვეტლივ თავის ტკივილს იწვევს, რამაც საბოლოოდ შეიძლება სერიოზულ ჯანმრთელობის დაზიანებამდე მიგვიყვანოს. 
•მეორე ტიპის დიაბეტი- ნაკლები და ზედმეტი ძილი ორგანიზმში გლუკოზის ბალანსს არღვევს, რასაც მეორე ტიპის დიაბეტის გამოწვევა შეუძლია. გადაჭარბებული ძილისგან თავის ასარიდებლად
•დაიცავით მკაცრი ძილის ცხრილი. 
•დაძინებამდე ერთი საათით ადრე გადადეთ ყველა ელექტრონული მოწყობილობა. 
•იოგა და მედიტაცია დაგეხმარებათ დამშვიდებაში სანამ დასაძინებლად წახვალთ. 
•ცივი შხაპი დილით ძილის ”დაფრთხობაში” დაგეხმარებათ. 
•ფიზიკური ვარჯიში მოგამზადებთ ფიზიკურადაც და მენტალურადაც ყოველდღიური გამოწვევებისთვის. 
•დალიეთ ბევრი წყალი დღის განმავლობაში, ეს დაგეხმარებათ იყოთ აქტიურები.
გააზიარე
Tweet
loading...
კომენტარები (0)


ტესტი
სხვა სტატიები